Er det bare markedsføringen som er årsak til påmeldingssuksessen, eller har det like mye med løypene å gjøre eller kanskje den generelle løpsbølgen som er særlig merkbar på de store løpene i Oslo? Er deltagermedalje, finisher-gensere og uttrekkspremier viktig for at folk melder seg på?
Det er 638 påmeldte pr 3. februar og imponerende 477 av dem på ultradistansene 45 og 80 kilometer. Selv "kortdistansen" 18 km er et langt løp - og 161 har tatt denne utfordringen hittil.
Bli med og fortell oss (og leserne)
hvorfor DU skal løpe EcoTrail Oslo
18, 45 eller 80 kilometer.
Send en kortfattet e-post til Olav der du forteller
- hva som motiverte deg til å melde deg på
- om det var utfordringen alene eller om premieringen var viktig
- hvordan du ble oppmerksom på løpet
- og hva som er din målsetting
Det er fint om du vedlegger et bilde av deg (frivillig). Alle svarene vil bli publisert i en senere atikkel, men vi forbeholder oss rett til å forkorte og rette opp åpenbare skrivefeil. Du kan godt undertegne anonymt.
Løpets hjemmeside
Løpets Facebookside
Tidligere omtale:
Store forventninger til Ecotrail Oslo (aug 2014)
Over 300 er hittil påmeldt til ecoTRAIL Oslo (nov 2014)
Ecotrail Oslo gir hele overskuddet til Right To Play (des 2014)
De som fullfører 80 km får en slik HH teknisk løpegenser til en verdi av 800 NOK
Finisher t-shirt for de andre distansene, 18 og 45 km.
Nedenfor ser du løypekart med høydeprofiler. Det er merket av for t-bane og tog for tilskuere samt at dette også er punkt for de som vil bryte løpet på en enkel måte.
Se kartet for 18 km i større målestokk
Se kartet for 45 km i større målestokk
Se kartet for 80 km i større målestokk