Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Filosofen Arne Næss meinte at kvar ein kvadratmeter med sætereng er så rik på liv og nyansar at eit heilt liv knapt strekk til for å utforske alt. (Foto: iStockphoto / Ivar Østby Simonsen)

Heime der ein er

«Never stop exploring» heitte slagordet til North Face som var hovudsponsor for Ultra-trail du Mont Blanc dei første åra eg prøvde meg på løypene der. «Home is where your heart is» var ei songstrofe eg nynna på medan eg sprang.
Publisert
Artikkelen fortsetter under annonsen


Du må logge inn for å lese denne artikkelen.

Er du ikke medlem?
Få digital tilgang for kun 10 kroner.

Bli medlem her! Allerede medlem? Logg inn her


Når du melder deg inn i Kondis, kan du velge mellom å tegne løpende månedlig medlemskap, medlemskap ut 2024 eller ut 2025. Velger du det siste inkluderer dette også et gavekort fra Löplabbet på 1500 kroner.

Logg inn som Kondismedlem:

Velg hvordan du vil logge inn. Har du fått ditt medlemsnummer kan du logge inn med medlemsnummeret og ditt postnummer: Har du ikke mottatt medlemsnummer enda? Logg inn med din ConnectID-bruker.