Sosiale medier har for lengst blitt en del av mange menneskers liv. Her kan vi oppdatere venner og kjente på livene våre. Vi kan markedsføre bedriften vår. Vi kan treffe nye mennesker. Eller omtale mennesker. Ofte helt uten filter. Dessverre.
Artikkelen fortsetter under annonsen
Du må logge inn for å lese denne artikkelen.
Er du ikke medlem? Få digital tilgang for kun 10 kroner.
Når du melder deg inn i Kondis, kan du velge mellom å tegne løpende månedlig medlemskap, medlemskap ut 2025 eller ut 2026. Velger du det siste inkluderer dette også et gavekort fra Löplabbet på 1500 kroner.
Sosiale medier gir alle en stemme. Mer eller mindre filterløst. (Illustrasjon: Tom-Arild Hansen)
Sosiale mediers ufiltrerte landskap
Skrevet av Tom-Arild HansenEr du ikke medlem?
Bli medlem her!Få digital tilgang for kun 10 kroner.
Når du melder deg inn i Kondis, kan du velge mellom å tegne løpende månedlig medlemskap, medlemskap ut 2025 eller ut 2026. Velger du det siste inkluderer dette også et gavekort fra Löplabbet på 1500 kroner.
Logg inn som Kondismedlem:
Del artikkelen
Siste kommentarer
Følelse av maratonfeber
Eg lærar aldri
Har deltakelsen i turrenn stagnert?
Når det går så det susar
600 kroner for å løpe 10 kilometer, men hvem får pengene?
Løpecoach Per Gunnar Alfheim får tilsvar på sin kritikk: – Biomekanikk er viktig, men ikke alt – og det har vi alltid visst
Løpecoach Per Gunnar Alfheim svarer Gular-løperne på bruk av biomekanikk i skadeforebygging
Jippi for løpebølge