Adidas lanserer ny global løpekampanje
PRESSEMELDING
Adidas lanserer en ny global løpekampanje fra det uavhengige reklamebyrået 180 Amsterdam. Den integrerte kampanjen som vil fokusere på autentiske og inspirerende løpehistorier starter i løpet av januar 2004.
Fauja Singh, en 92 år gammel maratonløper og verdensrekordholder innenfor sin klasse, innleder kampanjen. Over tre år har Singh forbedret sin tid med én time, og stadig utfordret det umulige. Man har også fulgt løpere som har deltatt i de ekstremt krevende løpene Antarctic Marathon og Canadian Death Race.
- Den nye kampanjen er veldig inspirerende og får frem den energien alle løpere deler. Det handler om å utfordre seg selv, det handler om å forbedre seg og ikke minst handler det om å redefinere hva som er mulig, uttaler Uli Becker, kommunikasjonsdirektør i adidas.
- Alle historiene er autentiske og handler om løpere som ikke lot noe stå i veien for deres lidenskap, verken vær, utmattelse, fare eller alder. Deres lidenskap er så sterk at de blir en inspirasjon for oss alle, forklarer kreativ sjef i reklamebyrået 180 Amsterdam, Peter McHugh.
En fotomontasje støtter opp under historiene som fortelles i kampanjen. Bildene er tatt av den London-baserte fotografen Deidre O'Callahan og er bearbeidet av Kate Gibb.
Adidas lanserer en ny global løpekampanje fra det uavhengige reklamebyrået 180 Amsterdam. Den integrerte kampanjen som vil fokusere på autentiske og inspirerende løpehistorier starter i løpet av januar 2004.
Fauja Singh, en 92 år gammel maratonløper og verdensrekordholder innenfor sin klasse, innleder kampanjen. Over tre år har Singh forbedret sin tid med én time, og stadig utfordret det umulige. Man har også fulgt løpere som har deltatt i de ekstremt krevende løpene Antarctic Marathon og Canadian Death Race.
- Den nye kampanjen er veldig inspirerende og får frem den energien alle løpere deler. Det handler om å utfordre seg selv, det handler om å forbedre seg og ikke minst handler det om å redefinere hva som er mulig, uttaler Uli Becker, kommunikasjonsdirektør i adidas.
- Alle historiene er autentiske og handler om løpere som ikke lot noe stå i veien for deres lidenskap, verken vær, utmattelse, fare eller alder. Deres lidenskap er så sterk at de blir en inspirasjon for oss alle, forklarer kreativ sjef i reklamebyrået 180 Amsterdam, Peter McHugh.
En fotomontasje støtter opp under historiene som fortelles i kampanjen. Bildene er tatt av den London-baserte fotografen Deidre O'Callahan og er bearbeidet av Kate Gibb.
Siste medlemssaker
Annonse