Svorkmo/NOI overtok teten i St.Olavsloppet
Dag 2 i St.Olavsloppet viser at Svorkmo IL/NOI definitivt ikke har gitt opp håpet om seieren blant herrene, da løypa gikk fra Sandvika til Åre. Bratsberg IL ser ut til å vinne dameklassen.
Mens løpet er i sin avslutning på dag 3, der konkurrentene er på vei mot Østersund, rapporteres det om at Svorkmo/NOI på dag 2 gjorde en meget sterk innsats og med det overtok ledelsen med marginale 29 sekunder på Bratsberg-herrene.
Det innebærer at avslutningen på årets løp mest sannsynlig vil bli svært spennende duell mellom de to lagene på herresiden.
Suverene damer
På damesiden kan det virke som det meste er avgjort, da damelaget fra Bratsberg har sikret seg en betydelig ledelse på Namdal Løpeklubbs damer. På tredjeplass følger Bratsberg 2.
Løpet er på vei til å avsluttes lørdag ettermiddag, og Kondis følger opp med en sak søndag formiddag.