Parter
Selger av varen er Kondis – norsk organisasjon for kondisjonsidrett, Sognsveien 75 A, 0855 Oslo.
Kjøper er den som bestiller og får varen tilsendt. 

Personopplysninger
Våre kunder er opptatt av at vi håndterer personopplysninger på en betryggende måte. Under får du en nærmere beskrivelse av hvordan vi håndterer disse opplysningene.
Når du handler hos oss, oppbevarer vi blant annet navn, adresse og e-postadresse. Dette er informasjon vi trenger for å levere varene til deg, og videre kontakte deg om forhold i forbindelse med bestillingen. Vi er dessuten pålagt å oppbevare denne informasjonen i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell returhåndtering, slik at denne historikken ikke kan slettes. 

Dersom du kjøper medlemskap hos Kondis må vi også oppbevare følgende informasjon på deg som medlem: navn, adresse, fødselsdato og -år, telefonnummer og e-postadresse. Dette for å kunne betjene medlemskapet og videre gi deg riktig pris på framtidige fakturaer. Det er slik at personer under 30 år og de over 67 år har lavere pris på medlemskap enn andre. Dette styres i vårt medlemssystem ut ifra når vedkommende er født. 
Medlemskapet som kjøpes løper til det sies opp. Om medlemskapet ønskes stoppet, kan oppsigelse sendes til de som driver medlemsservice for oss på kondis@mediaconnect.no eller ringes inn på telefon 23 33 91 72. Oppsigelse kan også sendes til Kondis.

Betaling
Betaling for varen kan skje enten med kort eller via faktura (gjelder ikke månedlig løpende medlemskap/belastninger av kontingent).

Levering
Eventuelle velkomstpakker pakkes og distribueres til kjøper av vår samarbeidspartner Helt Hjem. Vi har som mål å pakke og sende ut bestillingene hver 14. dag. 

Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at kjøper senest innen 14 dager gir beskjed om at han/hun ønsker å angre kjøpet. 
Dersom du ønsker å angre kjøpet ditt kan det gjøres direkte til Kondis på 22 60 94 70 eller e-post: kondis@kondis.no. 

Retur
Dersom det fulgte fysiske varer med bestillingen i forbindelse med kjøpet, må disse returneres uskadet dersom kjøper ønsker å angre kjøpet. Kjøper må da selv betale returportoen.

Reklamasjonshåndtering
Dersom varen som mottas ikke er i tråd med det som ble bestilt, er det viktig at Kondis gjøres oppmerksom på dette umiddelbart enten via telefon 22 60 94 70 eller e-post: kondis@kondis.no
Kondis vil da be deg returnere varen slik at du kan få tilsendt en ny. Dersom reklamasjonen skyldes en feil gjort av Kondis eller en av våre samarbeidspartnere, er det Kondis som vil betale kostnadene ved retur av varen. 

Konfliktløsning
Tvister forsøker løst i minnelighet. Om partene ikke kommer til enighet, vil konflikten løses av Oslo byrett.