Kim, Espen og Svein Andersen i familiebedriften Smart4U Group har som alltid høye ambisjoner. Nå lanserer de Pressio på markedet for treningsklær. (Foto: Kine Andersen)
Får «sitt tidligere jeg» som største konkurrent
Men har stor tro på ny salgssuksess
Familiebedriften Smart4U Group, med Svein Andersen i spissen, gjorde først Maxim og 2XU til salgssuksesser, og med det nye sportsklesmerket Pressio har de ambisjoner om å gjenta suksessen.
Men deres største konkurrent på sportsklesmarkedet blir, ironisk nok, 2XU – merkevaren de selv bygde opp til å bli et begrep innen kompresjonstøy, men brutalt mistet rettighetene til for tre år siden.
Artikkelen fortsetter under annonsen
Men deres største konkurrent på sportsklesmarkedet blir, ironisk nok, 2XU – merkevaren de selv bygde opp til å bli et begrep innen kompresjonstøy, men brutalt mistet rettighetene til for tre år siden.
Er du ikke medlem?
Få digital tilgang for kun 10 kroner.
Når du melder deg inn i Kondis, kan du velge mellom å tegne løpende månedlig medlemskap, medlemskap ut 2024 eller ut 2025. Velger du det siste inkluderer dette også et gavekort fra Löplabbet på 1500 kroner.