Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Kim, Espen og Svein Andersen i familiebedriften Smart4U Group har som alltid høye ambisjoner. Nå lanserer de Pressio på markedet for treningsklær. (Foto: Kine Andersen)
Kim, Espen og Svein Andersen i familiebedriften Smart4U Group har som alltid høye ambisjoner. Nå lanserer de Pressio på markedet for treningsklær. (Foto: Kine Andersen)

Kim, Espen og Svein Andersen i familiebedriften Smart4U Group har som alltid høye ambisjoner. Nå lanserer de Pressio på markedet for treningsklær. (Foto: Kine Andersen)

Får «sitt tidligere jeg» som største konkurrent

Men har stor tro på ny salgssuksess

Familiebedriften Smart4U Group, med Svein Andersen i spissen, gjorde først Maxim og 2XU til salgssuksesser, og med det nye sportsklesmerket Pressio har de ambisjoner om å gjenta suksessen.
Men deres største konkurrent på sportsklesmarkedet blir, ironisk nok, 2XU – merkevaren de selv bygde opp til å bli et begrep innen kompresjonstøy, men brutalt mistet rettighetene til for tre år siden.
Publisert | Oppdatert
Artikkelen fortsetter under annonsen


Du må logge inn for å lese denne artikkelen.

Er du ikke medlem?
Få digital tilgang for kun 10 kroner.

Bli medlem her! Allerede medlem? Logg inn her


Når du melder deg inn i Kondis, kan du velge mellom å tegne løpende månedlig medlemskap, medlemskap ut 2024 eller ut 2025. Velger du det siste inkluderer dette også et gavekort fra Löplabbet på 1500 kroner.

Logg inn som Kondismedlem:

Velg hvordan du vil logge inn. Har du fått ditt medlemsnummer kan du logge inn med medlemsnummeret og ditt postnummer: Har du ikke mottatt medlemsnummer enda? Logg inn med din ConnectID-bruker.