Kondismedlem Nybakte mødre, som Solfrid Braathen Malme (til høyre), har tatt med seg sine barn på trening. Solfrid vil i neste nummer av Kondis skrive mer om det å trene med små barn. (Foto: Bjørn Johannessen) Sponset innhold
Kondismedlem Linda Cedell, Positiv Trening og Helse i Gjerdrum Sponset innhold
Hamstrings (baksiden av låret) er for mange løpere en skadeutsatt muskel og bør derfor trenes. (Alle foto: Bjørn Johannessen) Sponset innhold Kondismedlem
Are Strandli (til venstre) og Kristoffer Brun tok i fjor OL-bronse i roing. Til Kondis forklarer og demonstrerer de teknikk på romaskin. (Foto: Bjørn Johannessen) Sponset innhold Kondismedlem
(Foto: Colourbox) Sponset innhold Kondismedlem
Planken Sponset innhold Kondismedlem
Treningsapper_640 Sponset innhold Kondismedlem
Lore_of_Running_640 Sponset innhold Kondismedlem
Aqquajogging_640 Sponset innhold Kondismedlem
(Foto: sportsmaster.no) Sponset innhold Kondismedlem
Når en skal trene opp grunnformen kan det være kjekt å utnytte treningstida til å kombinere med sosialt samvær og andre uteaktiviteter. Her fra bading etter løping til Fagervann. Sponset innhold Kondismedlem
Løping på Lindøya. Foto: Frode Klevstul Sponset innhold Kondismedlem
Sponset innhold Kondismedlem
Prosjektleder Lene Haakstad, førsteamanuensis, og forskningsmedarbeider Christina Gjestvang på laboratoriet ved NIH. Foto: Yvonne Haugen. Sponset innhold Kondismedlem
SPDP Sponset innhold Kondismedlem
Strikk eller en gammel sykkelslange er et egnet redsakp for å styrke den indre, brede lårmuskel ved hopperkne. Sponset innhold Kondismedlem
Strikk eller en gammel sykkelslange er et egnet redsakp for å styrke den indre, brede lårmuskel ved hopperkne.
Sponset innhold Kondismedlem
Sponset innhold Kondismedlem
Linda-Cedell-Positiv-Trening-og-Helse-i-Gjerdrum-058450-hm_lie_croppet
Sponset innhold Kondismedlem
Multisportmessa 008_lite
Sponset innhold Kondismedlem
Miacara_261113 047_ingressbilde_cropped_790x522
Sponset innhold Kondismedlem
Bilde mangler Sponset innhold Kondismedlem